iranhfc

ساخت وبلاگ

شروع فصل بهار که توام با مقدمه سال تازه و جشن نوروز می باشد ، زمان مناسبی را برای خانواده ها برای سفر به شهرهای دیگر آماده می نماید . در شهرهایی که جاذبه های گردشگری دارا هستند تعطیلات عید نوروز باعث می شود تا جمعیت شهر در زمان وقتی تعطیلات ارتقاء پیدا نماید . نوروز زمان مناسبی برای رستوران ها و فست فودها هست تا به جذب بخش اعظم سهم خود از بازار گردشگران اقدام کنند . اما برای جذب سهم بخش اعظم بازار می بایست برنامه ریزی داشته باشید و راه و روش های قابل قبولی را انتخاب فرمایید در ادامه به این موضوع پرداخته شده میباشد . 

تجهیزات فست فود
موقعیت اقتصادی و منابع مالی خانواده ها معمولا در روزهای اول نوروز و به ویژه در مهاجرت های نوروزی خوبتر از بقیه روزهای سال می باشد بدین ترتیب رستوران ها و فست فود ها با دعوت شدگان یا مشتریانی روبرو می باشند که حساسیت متعددی در خرج کردن برای خرید مواد غذایی ندارند . 
روزهای عید باستانی برای همگی افراد چه آنهایی که به عنوان مدعوین وارد یک شهر می شوند و چه آن هایی که مقیم همان شهر میباشند ، روزهای تفریح و شور میباشد و یک عدد از مهم ترین تفریحات در کشور ما معمولا صرف غذا به یار دوستان خوب و اعضای خانواده در خارج از خانه میباشد ، بنابراین عید عید نوروز مجال خوبی را برای رستوران ها و فست فود ها برای ارایه خدمات نظیر تدارک پذیرایی روءیت کرد و بازدید در محفظه رستوران یا فست فود برای این تیم از افراد ، فراهم می نماید . 
معمولا 
در روز های عید نوروز ، آشپزخانه ی منزل ها تعطیل میباشد ! براین اساس آشپزخانه رستوران ها و فست فود ها می توانند جای خالی آن ها را، پر کنند ! مشتریان در روزهای تعطیلات عید نوروز به دنبال چه چیزی هستند ؟ این دارای اهمیت ترین پرسشی میباشد که یک صاحب و مالک رستوران یا این که فست فود بایستی از خود بپرسد ! کافی می باشد خود را به جای مشتریان بگذارید . 
میهمانانی که برای گذراندن تعطیلات عید نوروز به شهر های دیگر می مراحل برای صرف طعام چه انتظاراتی از یک رستوران یا فست فود دارا‌هستند ؟ یک عدد از انتظارت این مدعوین و شاید اساسی ترین آن ، سلامت و بهداشتی بودن مواد غذایی و محلی می باشد که در آن غذا را صرف یا این که تهیه می نمایند . 
ویژگی های کیفی ، ارزش ، معرف بودن و حتا شاید سرو صدا و پر مشتری بودن رستوران یا فست فود، برای این مدعوین با اهمیت می باشد . 
معمولا اشخاصی که برای اولی توشه به یک شهر وارد می شوند و می خواهند ، غذای خویش را در یک رستوران یا این که فست فود صرف نمایند ، اولین پرسشی را که از اشخاص رهگذر در خیابان می پرسند ، این می‌باشد که " معروف ترین و شایسته ترین رستوران یا فست فود و به طور کلی خوراک خوری در شهر کدام است ؟" و با این پرسش به دنبال رستوران معرفی شده خواهند رفت . اما در این دربین دارایی ای که بابت خورد و خوراک در لحاظ گرفته شده است ،می تواند مضاعف موثر باشد . 
با در نظر به چنگ آوردن نیازمندی های میهمانان نوروزی می توانید سهم بیشتری از فروش رستوران یا فست فود خویش را به این مهیمانان جدید وارد اختصاص دهید . مشروط به این که بتوانید تبلیغات و اما سرویس ها قابل قبولی را تدارک ببینید . 
سفارش می کنم به این پیشنهادها برای فروش بیشتر رستوران یا فست فود خود در روزهای عید باستانی و مقدمه سال نو دقت نمایید : ۱- اسم و آدرس رستوران خود را در مبادی ورودی شهر تبلیغ فرمایید . برای این فعالیت می توانید به تبلیغات در محیط فرودگاه و ترمینال ها و ایستگاه های قطار تمرکز فرمایید . 
۲- با سازمان توریسم شهر خود در رابطه باشید . نشانی رستوران یا فست فود خویش را در نقشه هایی که این سازمان تنظیم می کند تا در روزهای نوروز به گردشگران داده شود ، ثبت فرمائید . از این خط مش مهمانان با نام رستوران یا این که فست فود شما آشنا می شوند . 
۳- اشخاصی را استخدام کنید تا در مبادی ورودی شهر با دادن یک نقشه یا این که بروشوری که به طور نمونه در زمینه تاریخچه شهر یا نقاط جالب توضیح داده می‌باشد ، رستوران شما را معرفی نمایند . 
۴- تبلیغات رستوران یا این که فست فود خود را در مکان های گردشگری و دارای جاذبه توریستی مانند بناهای تاریخی ، بوستان ها و تفرجگاه ها و حتا مرکز ها تجاری خرید، قرار دهید . 
۵- یک تیم از م می‌باشند که در هتل ها اقامت می نمایند اما به دلایل متفاوت تمایل به صرف طعام در هتل ندارند . به این ترتیب یکی از محل های تبلغ برای رستوران شما در نزدیکی هتل ها است . مدام یک‌سری از مدعوین مقیم هتل به دنبال مکانی مطلوب و ارزان تر برای صرف غذا به جای رستوران هتل میباشند . 
۶- تا جایی که می توانید به ظاهر و تمیزی رستوران یا فست فود خویش برسید . ایمنی مواد غذایی ، بهداشت و سالم آن برای کلیه حساس میباشد . میهمانانی که شناختی از رستوران یا فست فود شما ندارند در صورت مشاهده کثیفی و بهم ریختگی به شما اعتماد نمی کنند . 
۷- ممکن است رستوران یا این که فست فود خیلی معرفی در شهر شما باشد البته به استدلال گران بها بودن مدعوین متعددی آن را انتخاب نکنند . شما می توانید با ارایه ارزش های مطلوب سهم این رستوران های گران قیمت معروف شهر را به خویش اختصاص دهید . 
۸- میهمانانی که به شهر شما می آیند اکثر زمان ها دوست دارا‌هستند غذاهای محلی شهر شما را بشناسند و بخورند . چلوکباب و جوجه کباب همگی جا پیدا می شود . البته بزقورمه کرمان یا کلم پلو و شکر پلو و خورشت قیمه شیرازی یا میرزا قاسمی گیلانی یا کوفته تبریزی و نظایر آن تمامی جا پیدا نمی شود . بنابراین پیشنهاد می کنم در منو غذایی خویش خلاقیت و ابتکار به خرج دهید تا دعوت شدگان با خوراک های محلی شهر شما آشنا شوند . مطمئن باشید فروش این منو بخش اعظم و لبریز سودتر از طعام های معمولی هست که همگی جا پیدا می شود . 
۹- مهیمانان نوروزی افرادی با مرحله درآمدی متعدد می باشند . به این ترتیب در منو غذایی خود خوراک هایی با کیفیت مناسب و ارزش های متعدد را برای کلیه مجموعه های اشخاص از لحاظ موقعیت اقتصادی در حیث بگیرید . این موضوع خیلی اصلی می باشد که هیچ میهمانانی دست خالی از رستوران یا فست فود شما بیرون نرود . 
۱۰- درصورتی که مشتری برای بار اول به رستوران یا این که فست فود شما مراجعه نماید و از خوراک رستوران شما خوشش بیاید، احتمال مراجعه وی برای دفعات اکثر به رستوران شما ارتقاء می یابد . براین اساس کاری نمائید که اعتنا و اعتماد مهمان ها به رستوران شما جلب شود برای این فعالیت واجب است ، غذایی تندرست و با کیفیت را یاور با میهمان نوازی ارایه دهید . یک یادگاری کوچک نظیر یک تقویم ، جا حساس ، کارت پستال از نقاط جذاب شهر و یا این که چه بسا یک نقشه از شهر را به تیتر هدیه به دعوت شدگان خویش بدهید . فراموش نکنید گذشته از زمینه فروش و عمل و کسب رستوران یا فست فود خودتان ، شما نماینده مردم شهر خودتان در آداب مهمان داری می‌باشید . 
۱۱- به تامل مهیا سازی ارایه خدمات خویش به شکل بیرون بری (Take away) باشید . بخش اعظمی از مهمان‌ها ترجیح می دهند غذای خود را از رستوران یا این که فست فود شما تهیه کنند اما در جای دیگری صرف نمایند . درصورتی که سرویس تحویل در محل ( پیک ) را ندارید ، مسلما برای تعطیلات نوروز برای ارایه خدمات خوب تر به مهمان ها این بخش از سرویس ها را خط مش اندازی نمانید . 
۱۲- به این مسئله توجه کنید، که یک مشتری راضی از خدمات شما دستکم ۳ تا ۵ مشتری دیگر را به طرف شما سوق دهی خواهد کرد . احتمالا مشتریان راضی همین سال شما ، در سال آتی سه تا پنج برابر شوند ، پس هنگامی که سرویس ها خویش را ارایه می دهید به سال آتی نیز فکر نمایید .هر مهمان می تواند معرف و تبلیغ کننده خیر و خوبی برای رستوران یا این که فست فود شما در شهر خود باشد . 

 

iranhfc...
ما را در سایت iranhfc دنبال می کنید

برچسب : تجهیزات فست فود , راه اندازی فست فود, نویسنده : iranhfc iranhfc بازدید : 138 تاريخ : سه شنبه 3 مهر 1397 ساعت: 12:37

یکی از هزینه های دوچندان مهمی که در حقیقت هزینه نمی‌باشد بلکه سرمایه گذاری است، هزینه مطالعات مقدماتی رویکرد اندازی فست فود می باشد . عموما کسانی که قصد سرمایه گذاری در حوزه فست فود را دارا‌هستند و می خواهند اقدام به روش اندازی فست فود بنمایند مبالغی بین ۲۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان در این راستا هزینه می کنند . 

یک عدد از هزینه ها که به اعتقاد و باور ما یک سرمایه گذاری هست و یک دستور حساس در منش اندازی فست فود می باشد هزینه مطالعات مقدماتی خط مش اندازی فست فود می باشد . 
ابتدا به بومی بهتر هست و شایسته تر که مطالعات مقدماتی را به فیس مختصر سرویس دوستان عزیز معرفی نماییم: 
تهیه 

رقبا ولی کلیه موارد در یک بیزنس پلان جامع و بی نقص وجود دارااست . صد رد صد شما برای داشتن داده ها که می تواند به سرمایه گذاری شما جهت دهد باید هزینه کنید . و صد رد صد این داده ها ابدا ارزان نیستند . اما به چهره کلی هزینه هایی که در سطح مطالعات مقدماتی چهره می گیرد یه بخش از سرمایه گذاری می باشد . همانطور که در پروژه های تعالی اقتصادی قبل از ورود به طرح تمامی جوانب چک و مطالعه می شود، لذا خوب تر می باشد در بازار بسیار رقابتی فست فود نیز این حیاتی صورت پذیرد . زیرا خسران در این مهم ممکن هست سرمایه شما را با ریسک های زیاد بزرگی روبرو کند . 

گاها خیلی از افراد و سرمایه گذاران که قصد رویکرد اندازی فست فود را دارند، به دلیل ترس از هزینه این تراز از مطالعات مقدماتی چشم پوشی می نمایند، البته ما در اینجا به ابعاد گسترده این حیاتی پرداخته و مقداری روشن خیس در قضیه راه های گروه آکادمیک و رشته ای IRANHFC به حرف خوا‌هیم جلوس کرد . 

هزینه 
مطالعات مقدماتی خط مش اندازی فست فود در 
گروه IRANHFC برای این بخش از عمل اهمیت ویژه ای در نظر گرفته شده هست و با توجه به این که تیم IRANHFC همه خدمات را در قالب پکیج های پیوسته ارائه می کند به دو بخش این هزینه ها را تفکیک خوا هیم نمود: 
خرید خدمات مطالعات مقدماتی در قالب پکیج: مطلقا زمانی سرویس ها به صورت پکیج به مشتریان ارائه می گردد، سیاست مجموعه IRANHFC و هر گروه اقتصادی شفافی مبلغ کمتری نسبت به موقعیت جداگانه می باشد . که این بخش از سرویس ها توسط تیم IRANHFC در قالب پکیج به مبلغ پنج میلیون تومان در سال ۱۳۹۶ ارائه می گردد . واضح می‌باشد سال به سال این نرخ بوسیله مدیریت ارشد سازمان و مدیران حسابداری قابل تغییر و تحول میباشد . 

خرید مطالعات مقدماتی به صورت مستقل: در حالتی که شرکت یا فردی به فیس غیروابسته خواستار تهیه و تنظیم سرویس ها مطالعات مقدماتی بوسیله گروه IRANHFC باشد، این خدمات به چهره جدا به مبلغ آبادی میلیون تومان در سال ۱۳۹۶ قابل ارائه می باشد . 

مجموعه IRANHFC با ارائه خدمات با کیفیت و اختصاصی به شخص در راستای آکادمیک کردن و سیستمی نمودن شیوه اندازی فست فود در مرزوبوم عزیزمان کشور ایران مبادرت نموده هست . این مجموعه با در لحاظ به چنگ آوردن نوع های مختلف به کاهش هزینه در کل مراحل روش اندازی فست فود با ارائه اتومبیل آلات با کیفیت و حرفه ای می پردازد . 

راه اندازي فست فود

تجهیزات فست فود

iranhfc...
ما را در سایت iranhfc دنبال می کنید

برچسب : راه اندازي فست فود, تجهیزات فست فود, فست فود, نویسنده : iranhfc iranhfc بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 18:11